Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Герантія Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Герантія Т. 
Ефективне професійне ствердження студентів філологічного напрямку як результат виховання та використання саморегуляції професійної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Герантія // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 3. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Герантія Т. Є. 
Формування вмінь саморегуляції діяльності на тлі рефлексивного характеру навчального процесу у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Т. Є. Герантія // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_28
Розглянуто проблему підвищення результативності навчального процесу ВНЗ шляхом розвитку саморегуляції діяльності. Висвітлено аспекти покращання навчальної та професійної діяльності студента з урахуванням прийняття участі в цьому процесі здатності до саморегуляції. Розкрито особливості відносин викладача та студентів у педагогічному процесі за умов рефлексивної діяльності. Зроблено висновок, що рефлексивний характер навчального процесу та звернення до саморегуляції діяльності стає важливою якістю взаємодії викладача та студентів, підвищує мотивацію та результативність навчання.Рассмотрена проблема повышения результативности учебного процесса ВУЗ путем развития саморегуляции деятельности. Освещены аспекты улучшения учебной и профессиональной деятельности студента с учетом принятия участия в этом процессе способности к саморегуляции. Раскрыты особенности отношений преподавателя и студентов в педагогическом процессе в условиях рефлексивной деятельности. Сделан вывод, что рефлексивный характер учебного процесса и обращение к саморегуляции деятельности становится важным качеством взаимодействия преподавателя и студента, повышает мотивацию и результативность обучения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.325 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського